lördag 13 september 2014

Eget rum

Nu har de blivit ett litet uppehåll här i bloggen igen men det e för att datorn har krånglat så denna gång är det inte mitt fel att jag inte skrivit något här på ett tag.

I morse vakna jag 06.30  av att Melina hänger över mig och ler, underbart att vakna till hennes leende så klagar absolut inte :)
Vi gick upp och myste och drack kaffe och välling (Melina fick välling ;) ) och titta på Scooby Doo. Melina tycker att hon e en "stor" tjej nu så bli matad med välling e inget för henne iaf inte på morgonen, så i morse fick äta själv.
Nyvakna så ser lite slitna ut eller ja jag iaf hehe

Sen gick vi ut och gick en promenad och när vi kom in fick Melina leka lite sen var det dags att vila då passade jag på att fixa i hennes rum som har använts till att slänga in grejer som kartonger, kläder julsaker, väskor med mer. Men nu så har jag fixat så att hon kan var där och leka, ser dock väldigt tomt ut då det inte finns några möbler där inne, sängen står ju inne hos och lär göra tills jag ska sluta amma om ca 2 månader (hjälp!) Så kul att se Melinas reaktion när vi gick in i rummet, hon sken upp som en sol så tror hon gilla det. 


I morgon ska vi rösta, dock har jag inte bestämt mig till 100 % än så vi får se hur det blir i morgon.

Nu PH Danmark ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar