måndag 3 februari 2014

Mys lördag !!

Det här inlägget skull publicerats i Lördags men något blev tydligen fel så de kommer nu istället.

Idag har jag inte gjort mycket förutom att mysa med min fina dotter, som jag för övrigt tror är inne i en utvecklings fas då hon är extremt gnällig och vill ha mycket närhet samt att hon har svårt att ta bröstet eller hon vägrar, som tur är så är det inte hela tiden. 

Men nu har hon sovit flera timmar så vi får se hur se hur det blir i natt?! 
Just nu sitter jag och tittar på "orange is the new black" och har precis tagit ut knäckebrödet som jag tänkte ha som snacks medans jag bara myser och tittar på serien, så detta har varit en trevlig Lördag . 

Mammas sovande sötnos 💕

Orange is the new black, väldigt bra serie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar