torsdag 20 februari 2014

Tröttmössa!!

Idag är jag väldigt seg och trött då Melina prompt skulle vara vaken från kl 4 men hon sov ju från 8 så inte så konstigt kanske ?! Men jag somna runt kl 2 så att gå upp 4 var kanske inte något jag räkna med.
Försöker nu få Melina att somna så jag kan städa lite här hemma, hon är trött, men hon vägrar somna, mammas lilla sötnos!!

Om 1 vecka kommer min fina syster hit, ska bli så roligt. När hon var här sist var Melina typ 10 dagar så det har ju hänt en del sen sist hon var här :) Ska ju köpa en bröstpump idag, så tänkte fråga syster om hon vill vara barnvakt i någon timme så jag och Jocke kan gå på bio, vet dock inte om jag är redo att vara ifrån Melina så länge ?!!

yeeees hon somna så nu ska jag lägga henne i sin säng !!!


Melina ca 10 dagar :)

Melina nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar