onsdag 19 februari 2014

Stolt

BVC besöket gick bra och som vanligt hade Melina ökat 200 g i veckan och eftersom de var 2 veckor sen jag var där sist så hade hon gått upp 400 g, så nu väger hon 5100 g :) 
Sen gick vi till Therese och Nadja, men Melina var så himla övertrött då jag behövt vecka henne varje gång hon somnat, så hon var jätte grinig ville inte alls vara med. Men det var trevligt ändå !
Sen när vi skulle hem missade vi bussen och jag höll på och pinka på mig så då gick vi hem och det är en bra bit vill jag lova och jag har aldrig gått hem från Therese så var lite rädd att jag inte skulle hitta, men det gjorde jag som tur var. 

Nu sitter jag här och ska se några avsnitt av "keeping up with the Kardashians" och äta en ägg macka, mums! Melina somna vid 20 så vi får se hur natten blir, hon brukar inte somna såhär "tidigt" ju, men men det blir som det blir !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar