onsdag 4 december 2013

BF+3

Fy tusan vilken natt jag har haft, fick värdens värdens migrän vid kl 23 igår och hade så ont och mådde så illa att jag inte somnade först vid 06.30 och sen sov jag till 10 ungefär så man har ju inte sovit nå vidare men är bara glad att migränen är borta.

Idag har jag gått över tiden med 3 dagar, suck!!! Jag vill att hon ska komma nu, vill inte vänta längre. Kan väl inte vara så himla trevligt i magen eller?! Undrar verkligen hur det kommer kännas när det sätter igång, ont kommer det göra det har man förstått men frågan är, hur ont ?! Jag hoppas verkligen förlossningen går fort och att jag och bebis mår bra efter förlossningen så vi kan åka hem så fort som möjligt.

Nu känner jag hur ögonen går i kors så ska nog lägga mig och vila ett tag, sen blir det hemmagjord pizza :)


Electra och magen vecka 27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar