torsdag 5 december 2013

Tokig katt och Bf+4

Gick upp kl 06.15 och gjorde i ordning gröt till mig och Jocke sen följde jag och Electra han till bussen, han började sitt nya jobb idag så det blir en ganska stor omställning för oss båda som är nattmänniskor ut i fingerspetsen till att gå upp tidigt på morgonen och att vara ifrån varandra så många timmar är vi inte heller vana vid, men det ska nog gå bra eller det kommer gå bra vi måste bara vänja oss lite.

Jag har diskat och plockat lite här hemma, sen har Mini-P varit katastrof sen 07.30, hon har häng och klättrat i gardinerna, klättrat på tv'n, försökt slänga sig efter taklampan, hoppat in dörren , klättrat på dörren , försökt krypa ner i fönster lampan ( Sån där glasboll från ikea), hängt i mitt ben, dragit och lekt med alla sladdar som finns i denna lägenhet, försökt ha ner varje blomma som vi har. Och detta är bara det jag orkar skriva, så då kan ni tänka er hur jag har haft det.
Något roligt som hänt idag är att i morse gick min slempropp, har trott att den gått förut men det har den ju inte gjort för nu såg man verkligen att det var den. Så förhoppningsvis startar förlossningen inom någon dag, har ju ändå gått över 4 dagar nu så tycker väl att hon kan komma ut till oss nu.

Nu ska jag titta på paradise hotell Sverige, har ju haft väldigt svårt för svenska paradise då jag tyckt de som är med alltid gör sig till en massa, norska och danska paradise känns mer "naturligt" på något vrickat sätt, men nu tänkte jag faktiskt ge svenska en chans och se om det är nå bra ?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar