lördag 7 december 2013

Bf+6

Jaha då var det Lördag idag och har i dag gått 6 dagar över tiden, kul ? Nopp! Jag är inte så leds på att vara gravid utan jag måste bara ha ut henne då jag ska på mammas begravning den 12:e, är livrädd att hon ska komma ut den 11:e eller 12 och att jag inte ska kunna gå på begravningen :( Usch vet inte vad jag kommer ta mig till då  ?! Eller det finns inte så mycket jag kan göra utom att acceptera att läget är som det är och jag kan inte styra över det , men jag behöver verkligen få säga hej då till mamma.
Hatar att jag inte bara kan känna längtan efter våran bebis utan ska känna stress och sorg samtidigt, det är inte rättvist men egentligen vad tusan i världen är rättvist ? 

Älskar Lördagar då det innebär "bröd frukost" för vi äter ju bara gröt till frukost på vardagarna och sen äter vi bröd på helgen, så man längtar ju jätte mycket efter Lördag morgon :) Idag så tänkte jag att jag skulle åka till Ikea och springa där och kolla för en bekant sa att Ikea har fått igång hennes förlossningar med båda barnen så det är ju värt ett försök tänkte jag, men har verkligen känt mig helt färdig så har mest legat och vilat och bara tagit det lugn. Men i morgon då tänker jag åka på Ikea! 

Nu är det snart dags att börja med maten, woho !! Idag blir det fläskfile-panna med stekt potatis, det blir smaskens. Igår gjorde jag en kyckling curry bacon paj det var också väldigt gott. 



Lördags frukosten

Den otroligt goda pajen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar