måndag 30 december 2013

Min älskade dotter hade ...


gått upp ca 250 g, så himla glad att hon får i sig tillräckligt med mat. Har ju varit lite orolig då jag hört att de e vanligt att bebisen inte får i sig tillräckligt när man använder amningsnapp men nu vet jag att hon verkligen får i sig mjölken. 
Bvc sköterskan var jätte trevlig så det kändes jätte bra och det var inte läskigt någonstans hehe ;) Hon berömde Melina jätte mycket och sa att hon var jätte duktig med att fokusera blicken och även att hon var duktig med att följa med blicken . Min lilla sessa är bäst hihi, stolt mamma ❤️

Jocke tog Melina här på eftermiddagen så jag fick sova ett tag, så himla skönt. .tack babe!! 
Nu ska vi snart äta sallad och titta på film, Melina sover just nu på mitt bröst så hoppas hon vill fortsätta med det tills mamma har fått i sig maten men alla mammor vet att så kommer det säkerligen inte bli utan hon kommer vakna när jag precis ska börja äta :) Tror bebisar har en inbyggd radar som säger åt dem att vakna när mamman ska börja äta, hehe!! 


Jätte dålig bild men min blixt fungerar ej på mobilen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar