onsdag 15 januari 2014

Bvc

Idag har vi varit på bvc och lillan har gått upp 200 g och sen gjorde sköterskan 1 månads kontroll på henne också och allt såg väldigt bra ut. Dock så fick jag reda på att lillan har kolik och nog för att jag varit rädd för att hon skulle ha de men att få det bekräftat blev väldigt jobbigt. Men jag vet att jag och Jock kommer fixa det och visst det kommer bli as jobbigt men vi får helt enkelt göra det bästa av situationen. 
Var helt slut efter besöket på bvc då de är så mycket snö på vägen så var jobbigt att köra vagnen och trött som man var då jag Max sovit 1h i natt så blir man slut. 
Men när jag kom hem fick jag en positiv överraskning då min underbara sambo städat hela lägenheten så ni kan ju tänka er hur glad jag blev :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar