lördag 18 januari 2014

Osäker

Idag blir Melina 5 veckor, min fina underbara tjej har alltså funnits hos oss i 5 veckor nu och det är ju sjukt att det redan gått 5 veckor ?! 
Jag har ju trott att Melina har kolik och på BVC sa de också att de tyckte att de lät som kolik, men nu är jag osäker för igår t.ex. så skrek hon inte alls så mycket visst hon skrek men hon gick ju att trösta och idag har hon typ inte skrikit något. Visst hon har gaser och magknip och kan krampa och skrika en massa men det betyder ju inte att de behöver vara kolik för det. 
Igår åkte jag iväg till Birsta för att handla och jag åkte utan Melina, och det var inte lätt alls utan det gjorde så ont i mig och den timmen jag var borta kändes som 100 timmar ungefär. Jocke var hemma och tog hand om Melina samtidigt som han tvätta, han är så himla underbar min älskade sambo. 
Gud vad hungrig jag är och det gör inte det bättre av att det luktar köttgryta i hela lägenheten. 

Det har kommit en del snö nu, så himla vackert !! 

Electra och Mini-P har blivit riktigt bra vänner nu, för någon vecka sen så fräste min-P så fort Electra va i närheten men nu vill hon ligga så nära som möjligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar