fredag 10 januari 2014

Svårt att förstå !!

I morgon har det gått 4 veckor sen Melina kom till världen, det är ju helt sinnessjukt!! Kan ifortfarande inte riktigt fatta att jag är mamma och att Melina är min dotter. Kan sitta och planera massa saker jag vill göra i framtiden och sen kommer jag på att "juste jag har ju barn" för det känns fortfarande lite som att Melina bara är här på besök och kommer snart åka iväg. 
Allting känns så mycket lättare nu med Melina, jag vet oftast vad som är fel när hon skriker och jag vet också hur jag får henne lugn när hon skriker hysteriskt. Jag mår också mycket bättre och känner mig mer lugn och sansad än jag gjorde i början. Allt är mycket bättre nu helt enkelt !!


Nu blir det film och popcorn :)

   En av presenterna vi fick av J's familj 

Melinas favorit plats efter mamma 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar