tisdag 21 januari 2014

Svårt att komma till ro ?!

Besöket på BVC gick bra, Melina hade gått upp 200 g så nu väger hon 4420 g och är 55,5 cm lång. Efter BVC åkte vi till Birsta och då gjorde jag något jag inte gjort på länge jag köpte något till mig själv och jag köpte inget onödigt utan jag köpte skor och det behövde jag verkligen då jag inte har några jag kan ha nu i vinter. Så det blev 3 par skor från skopunkten och de var på rea alls 3 så de blev väldigt billigt också. 

Melina har skrikit en massa både igår och idag kväll och tror hon har svårt att komma till ro för hon vaknar och skriker direkt när hon somnar och är väldigt lättväckt så nu sitter jag här och vågar inte röra ett finger. Sen krånglar magen ingen så det gör ju inte saken bättre. 

Nu ska jag se om de finns något att äta här hemma, huuungrig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar