onsdag 1 januari 2014

Utvilad men ändå inte!

Igår var det nyårsafton, och vi hade en lugn och trevlig dag/kväll med god mat och massa mys plus att vi skålade med champagne på 12 slaget. Sen tog dock min frustration över att inte få sova och min trötthet över och jag börja tok böla och sa att jag inte orkade nå mer, men efter ett långt behövligt samtal med J så kom energin tillbaka :) 
Och vet ni ?! Jag och Melina somna kl 04.30 ( ja det blev sent) och sen väckte hon mig kl 8 av att hon var hungrig sen somnade vi om efter matningen runt 08.45 och sen vaknade jag av mig själv kl 12.30, hur sjukt är inte det?! Så behövligt ska jag säga och den sömn borde ha räckt men runt 14.30-15.00 somnade hela familjen på soffan och sov till 16.30 och sen somnade jag och Melina igen vid 18-19 och sov till 20.30 så nu har jag fått sova, det gillas starkt dock känner jag mig nästan mer trött idag än när jag inte sovit. Kommer nog inte vara så lätt att somna i natt dock :-/ 

Idag har Melina haft en sån där jobbig skrik period, när hon bara skriker och skriker och inger hjälper ( tror hon kan ha problem med gaser så hon får ont i magen) livrädd att hon ska ha kolik men hon skriker ju inte varje dag och det kan vara olika tider och både på dagen och kvällen. Jag tänkte iaf köpa sånna där magdroppar för att se om de hjälper, skadar ju inte :-/ 
Det är så otroligt jobbigt att se min lilla tjej ligga stöna och stånka för att försöka fisa men det går inte och nästan ligga och krampa, nej usch det är hemskt och mitt hjärta går sönder varje gång. 


Mammas älskling ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar