lördag 25 januari 2014

Lördag

Idag är ingen vanlig dag, nej för idag kommer Marina och Vickis på besök,wooooo!!! Första gången de ska träffa Melina så det ska bli kul och jag saknar dem massa så e på tiden att de kommer :) Dock är det lite nervöst för det känns som man kommer bli dömd hur man är som mamma, då Marina har 5 barn så kan ju det där hehe och Vickis har massa syskon barn osv så hon kan också det där med barn och så har vi mig som innan Melina bara hållit i en bebis ca 2-3 gånger i hela mitt liv, nog för att jag vet att ingen av dem kommer dömma mig men jag är ju lite speciell så tänker så ändå. 
Nu ska jag göra gröt, har kommit på hur gott det är att ha kanel i gröten så nu är det roligare att äta gröt igen än den gamla tråkiga havregrynsgröten. 

En bild från när mina älsklingar var här i maj förra året :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar