måndag 13 januari 2014

God morgon !

Jag och Melina sitter och dricker kaffe ( hon dricker mjölk) och tittar på Nyhetsmorgon, jag jagar även katten ( Mini-P) då hon är överallt där hon inte ska vara. 

Idag ska jag försöka städa lite och ta bort jul sakerna (ja jag är seg) men det beror på hur lillan är under dagen. I natt var Melina jobbig, hon skrek och skrek och inget hjälpte hon ville inte ens ta bröstet och det brukar hon nästan alltid göra?! Tror att hon var över trött då hennes ögon knappt orkade hålla sig öppna men när hon stängde dem så började hon tok gråta. Jocke kom också upp och tog över ett tag så jag skulle få vila öronen lite  men lillan ville inte alla somna. 
Tillslut somna hon av ren utmattning , men då var det jag som inte kunde sova istället. 

Hon var på betydligt bättre humör när vi vaknade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar