måndag 11 augusti 2014

Åka in till stan

Idag ska jag in till stan och glo lite och uträtta några ärenden, Jocke ska ha Melina så blir lite egentid också och det e ju aldrig fel hehe.
Natten var okej men vaknar kl 2 av att Melina står och bankar på väggen, så jag lägger henne ner och hon ställer sig upp och jag lägger henne ner och så håller vi på till 03.30 gulligt att hon ställer sig upp men inte när mamma vill sova.

Jag önskar verkligen att Melina ville äta mer "vanlig" mat hon var jätte mat glad i början sen har de bara blivit värre och värre hon e inte alls intresserad av att äta fast hon äter när hon får plocka själv så det är nog bara det att hon inte vill bli matad, tycker dock de e svårt att veta vad man kan ge henne för "äta själv mat" då jag e livrädd att hon ska sätta i halsen, panik lixom!!! Hon börjar verkligen få till pincettgreppet så hon har ju inga problem att få upp maten iaf men att träffa munnen e en helt annan sak hahaha

såhär söt är jag när jag äter heheh





Nu blir det frulle för oss och Mellis för Melina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar