torsdag 14 augusti 2014

Mer död än levande!

Precis så känner jag mig, fick ungefär 2h sömn inatt så har gått runt som en levande död här hemma.
Jag är så trött att jag till och med lade upp maten på undersidan på tallriken, hehe då e man trött vill jag lova.

Nog om trötthet, haft en hel okej dag ändå :) Min underbara lilla tjej blir ju 8 månader idag, woho !! Tänk om 4 månader är hon 1 år, det är ju helt otroligt hur fort det går.





Värden finaste 8 månaders <3


Som 8 månaders kan Melina:

  • Sitta själv
  • krypa
  • pincettgreppet
  • sitta på knä 
  • ställa sig upp mot möbler
  • gå längs möbler (väldigt vingligt men ändå)
  • jollra Maaamaaa och baabaaa
  • Flytta saker från ena handen till den andra


Idag har vi varit ute på 1,5 h promenad och sen har vi handlat massa kvarg och keso haha mums ;)
Sen har vi lekt och sjungit allt från idas sommarvisa till imse vimse spindel, dock var det mamma som sjöng mest, Melina tyckte nog mamma skulle vara tyst då hon stoppa in handen i mun på mamma så fort hon tog en ton. Inget bra betyg!!






Nu Kaffe !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar