torsdag 21 augusti 2014

Vanilj kaffe och planering!!

Nu var det några dagar sen jag skrev något men jag har haft annat för mig på kvällarna när Melina lagt sig så inte blivit av bara.
Melina sover och jag dricker vanilj kaffe och planerar inför hennes 1 års kalas, ska ju ha det i Uppsala så fler kan fira henne, blir ju inte så kul med bara mamma och pappa ?! Hittar så mycket fint men det finaste av allt e nog klänningen jag hittat till henne, wieeeeeeeeeeeeee!!
Sen e frågan vilka jag ska bjuda eftersom Melina inte träffat så många av mina vänner och släkt, men tänkte att de skulle komma ungefär mellan 10-15 st blir lagom tror jag?!

I morgon ska vi till Bvc på 8 månaders kontroll och jag e faktiskt nervös för tror Melina antingen gått ner i vikt eller att hon står still i vikt då hon varit knepig med maten, men har ju försökt amma också men vet ändå om hon får i sig tillräckligt. Jaja det visar sig !!

Idag har Melina lekt med Mollie som e lika gammal som Melina, precis lika gamla också då Mollie också är född den 14 December :) Det var väldigt trevligt.



Mollie

sötnosarna <3


Melina fick presenter av sin moster idag, en brio-gåvagn och en telefon 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar