torsdag 28 augusti 2014

Dagarna barra flyger förbi!

Jag hinner ju inte med trodde helt ärligt att det var Onsdag idag men det e ju Torsdag ´, fy vad fort veckan går :(
Jag och Melina var och lekte med Therese och Nadja igår, det var väldigt trevligt. Sen mötte jag och Mellie upp Jocke och handlade lite sen åt vi på donken, mysigt värre!! Dock ångrar jag mig typ varje gång jag äter på donken då jag inte tycker det är värt pengarna men men de e ju lite gott iaf.

Busar med pappa





mammas hjärta



Idag har jag försökt gjort lite små ändringar i våran vardag eller mest i Mellies, ska skriva upp hur hon äter, sover och bajsar så jag kan ha koll och se om jag ser nå mönster då hon ibland varken äter bra och vaknar flera gånger under natten.
Men idag har jag bl.a. gett lunch och middag tidigare än jag brukar och håll i hatten hon har ätit stora portioner :D
Hoppas hon fortsätter äta bra!



Nu kaffe och sen film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar