lördag 16 augusti 2014

Man kan ju inte få allt!!

Natten var historisk, Melina sov från 19.30 till 04.00 och somna sedan om inom en 30 min och då sov hon till 7, detta mina vänner har ALDRIG hänt innan. Jag ber av hela mitt hjärta att de fortsätter såhär men tror ju tyvärr det var en gångs företeelse men hoppas gör jag.
Var nästan 100 på att dagen skulle bli bra och att Melina skulle vara glad och nöjd hela dagen, men oj vad fel jag hade :-/ Sötnosen har haft sådana humörsvängar att de inte klok, jag kan ha tittat på henne så har hon börjat gråta av förtvivlan, mammas hjärta!!

Det e så kul att ge Melina mat nu för även om hon inte gillar att man matar henne så Älskar hon att plocka med maten och försöka få in den i munnen, som inte alltid e så lätt men det är nog katter och hund tacksamma för hehe ;) Hon verkligen smackar och ser hel nöjd ut när hon får in maten i munnen så himla sött.
Är dock lite orolig att hon inte får i sig tillräckligt med mat då jag tycker hon e ganska smal men det har jag tyckt förut men ändå har hon följt sin kurva . Vi ska på 8 månaders kontroll på Fredag så får väl se då hur hon ligger till.
Melina 6,5 månad käkande på en majskrok

Nu kaffe och Hell on wheals säsong 3 som jag längtat wieeeeeeeeeeeeeeee !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar