fredag 15 augusti 2014

Fredag

Ska väl börja med att klaga, usch vad leds jag är på att inte få sova!!! Jag vill sova!!
Samma sak inatt, Mellie vakna upp runt 2- 2.30 och somna inte om först vid 5-5.30, kan ju säga såhär efter 4 h sömn på två nätter då e man ganska trött!!

Idag har vi inte gjort nå speciellt, förutom handla och promenerat, men annars bara tagit de lugnt och myst.
Melina vilade 1h från 10 till 11 ungefär och sen tänkte jag att hon skulle få vila runt 2 men det ville inte tösen hon total vägra att sova och vid 15.30 tyckte jag de var försent att vila, då hon brukar lägga sig runt
18.30-19.00. Så lillan åkte runt i sin gåstol och var lite små gnällig sen stod och titta på tv'n och 5 min senare sov hon i gåstolen, så söööt! Så ikväll blev det läggning 19.30-20.00 istället får se hur det resulterar sig ?!

Mammas tröttis !!

Gjorde annanspaj igår kväll, mums!!


Våra fina tjejer




Nu ska jag äta paj och bara ta det lugnt !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar