tisdag 26 november 2013

Då prövar vi blogglyckan här !

Nej gillade inte att blogga på wordpress så nu tänkte jag pröva lyckan här och hoppas det är roligare att blogga här :) Jag är dock ingen stjärnbloggare, då jag ofta glömmer bort bloggen och kanske inte är den som är bäst på att skriva men jag vill så gärna blogga så nog tusan ska jag ha en blogg!!
Om ni skulle vilja besöka min gamla blogg för att se vad jag gjort och skrivit om innan så kan ni besöka den  här

Jag har bf om 5 dagar alltså den 1 December, så när som helst kan min lilla tjej titta ut eller så visar hon redan att hon ärvt sin envishet från pappa sin och stannar där inne så länge som möjligt. Jag hoppas och håller alla tummar att hon tittar ut så snart som möjligt då min älskade underbara mamma begravs den 12:e December så hade det varit perfekt om hon ville komma så jag säkert kan gå på den och inte ligger på bb.

Min kära mamma lämnade hastigt denna värd Söndagen den 10:e november, varför ? Vet jag inte än då vi fortfarande väntar på provsvar, men hoppas snart vi får veta vad som hänt?!
Det känns fortfarande helt overklig att hon inte finns nå mer, att jag aldrig kommer få träffa eller prata med min mamma det kan/vill jag inte förstå :( Hon var verkligen värdens bästa mamma och jag är verkligen sjukt tacksam för allt hon gjort för mig och min syster. Vila ifrid älskade mamma <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar