fredag 29 november 2013

Mys fredag

Jag skulle ha gjort friterad kyckling och ris med sötsur sås till middag men var inte alls sugen på det så vi åt köttgrytan från igår till tidig middag och sen åkte jag och handlade vilket var lite jobbigt då jag fick värsta sammandragningarna men det gick bra ändå :)
Ikväll överraskar jag min älskling med smörgåstårta/stubbe, fast lite självisk överraskning är det då jag varit sugen på smörgåstårta sjukt länge,  men vet att Jocke också älskar smörgåstårta så det blir ju perfekt hehe.
Lägger upp bild och recept senare ( om den blev god vill säga hehe )

Så snart ska vi äta smörgåstårta och jag tänker titta på en film tror jag och Jocke ska spela Ghost det e någon turnering som är några dagar så då roar jag mig med film, tänkte se någon riktig tjej film då det inte blir så många sådana när jag och jocke ser på film tillsammans så får passa på nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar