onsdag 27 november 2013

Vilken natt !!!

Har varit en riktig dryg natt då Mini-P och Pissen jagat varandra och det lät som vi hade ett gäng travhästar här hemma. Inte nog med att att de jagade varandra så skulle Mini-P bita i allt och då menar jag allt från våra kuddar till fönsterbrädan, kattj*veln !!! Så inte blivit många timmars sömn kan jag lova men får väl försöka vila lite nu på dagen.
Dock är det första natten på länge jag inte behövt gå och kissa, woho!! 

Idag blir det nog storhandling som står på schemat, känns lite läskigt att åka iväg och handla då man inte vet när förlossning kan sätta igång, tänk om vattnet går på willys lixom, haha! Nej usch vad jobbigt. 
Jocke har sagt att han kan åka men jag gillar att handla plus att det känns som om han kommer glömma en massa för han stressar alltid igenom affären medans jag kan gå i timmar för att jag tycker det är kul :) Så det går ganska bra att handla tillsammans då går det i lagom takt. Hoppas det går bra iaf...


 Här är de 2 som gjort sig skyldiga till att störa matte och husse när de ska sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar