onsdag 27 november 2013

Nattugglan är i farten igen !

Så klart jag är vaken den här tiden, vad annars ?! 
Var ju som sagt och storhandlade det idag, det gick bra inget vatten gick och jag fick inga värkar så kunde inte gått bättre ;) Jag och Jocke började inte heller att tjafsa som vi brukar göra eller rättare sagt JAG brukar börja tjafsa på honom efter vi har handlat då jag tycker vi har för lite pengar kvar och att vi handlat för mycket, och han säger alltid "det är väl viktigast att vi har mat" och det har han ju rätt i men tror att det har varit mycket hormoner också som gjort att jag blivit upprörd för jag tycker ju också det viktigaste är att vi har mat. 

Imorgon 28:e (eller idag, beror på hur man ser det) så har Marina sagt att bebis kommer, tyvärr tror jag att hon har fel för känner inte ett av ett dugg, men visst kan ju komma värsta värkarna helt plötsligt men tror inte det. Tror nog du har fel Marina, sorry !! 
Jag tror att damen tittar ut den 3:e Dec och Jocke tror 6:e, jag är bara nöjd om hon kommer innan den 12 då min mamma begravs då, och gärna inte dagen innan heller. Men annars spelar det ingen roll vilket datum min älskade lilla tjej vill komma.


Har precis smällt i mig 2 natt med keso, tonfisk och rödlök så äcklig gott alltså
skulle kunna leva på det, nom nom ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar