torsdag 28 november 2013

Tröttmössan !

Usch vad jag gnäller, men fy vad trött jag är !! Nu har jag tvättat färdigt för idag och fixat jul fint i köket och hängt upp ljusslingan, nu är det bara alla andra rum kvar men tänkte ta det imorgon eller Lördag får se hur jag gör. Det tråkiga är ju att man "inte får" sätta upp alla julgrejer nu, jag vill ju ha upp ALLT nu ju men får väl försöka hålla mig lite :)
Det är verkligen jätte fint här i området där vi bor, det är ljusslingor och juligt överallt och jag verkligen älskar att gå runt här och titta på all fin belysning, blir som ett litet barn och bara tok ler, hihi !!

Håller på att koka kalops men det tar ju sådan tid då grytbitarna ska kokas i flera timmar för att bli möra men det är ju värt det i slutändan och fy va gott det luktar i hela lägenheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar